torby papierowe foliowane
Torby reklamowe – rozwiązanie idealne dla każdej branży
Torba reklamowa, wykonana z wysokiej jakości foliowanego papieru, to format reklamowy, który ma wiele zastosowań i sprawdzi się w różnych branżach. Uszlachetnienie za pomocą folii dodaje opakowaniu prestiżu i zabezpiecza wydruk, a Twoje logo na wytrzymałej torbie z pewnością zostanie zauważone przez klientów. W zależności od oferowanego asortymentu możesz zdecydować się na wybór jednego lub większej liczby formatów, które dostępne są zarówno w pionie, jak i w poziomie.
Dobrej jakości papierowe torby reklamowe poprawiają wizerunek firmy i są doceniane przez klientów, ze względu na możliwość ponownego wykorzystania. Stanowią rozwiązanie ekologiczne, ponieważ minimalizują ilość wytwarzanych opadów. Równocześnie możliwość ich wielokrotnego użytkowania zwiększa zasięg reklamy i pozwala dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów. Taka torba może stanowić przyjazny gratis, równocześnie budując wizerunek firmy, która dba nie tylko o klientów, ale też troszczy się o środowisko.
Torba reklamowa, której potrzebujesz
W drukowanieulotek.pl oferujemy siedem rozmiarów toreb reklamowych. Jest wśród nich torebka „na wino” o wymiarach 100 x 400 x 100 mm, torebki pionowe: 180 x 225 x 80 mm, 240 x 340 x 90 mm, 320 x 400 x 130 mm oraz poziome: 250 x 190 x 90 mm, 340 x 240 x 100 mm i 480 x 350 x 130 mm. Każda z nich wykonana jest z matowego papieru kredowego o gramaturze 170 g i zadrukowana jednostronnie w kolorze.
Torbę reklamową możesz spersonalizować poprzez wybór 1 z 12 kolorów sznurka, dopasowując go np. do kolorów marki albo umieszczonej na torbie grafiki. Oferowane przez nas torby reklamowe możesz uszlachetnić folią mat, mat z lakierem UV, folią połysk albo folią antyzarysowaniową, również z lakierem UV. W przypadku torebki na wino uszlachetnionej folią mat z czerwonym sznurkiem koszt 10 torebek wynosi 367,92 zł netto, a 1 000 torebek – 4 500,72 zł netto. Dodatkowym atutem drukowanieulotek.pl jest darmowa wysyłka zamówienia, niezależnie od jego wielkości.