Darmowa wysyłka na wszystkie produkty. Bez wyjątku!

Zawieszki na drzwi - jak je wykorzystać?



Wśród wielu różnych popularnych nośników reklamowych, jednym z ciekawszych wydają się być zawieszki na drzwi. Zawieszki to bardzo często ulotki o takim kroju i kształcie, które można za jeden z elementów powiesić je na klamce drzwi. Tego rodzaju rozwiązania świetnie sprawdzają się w ramach reklamy lokalnej. Okoliczne restauracje, firmy usługowe, sklepy oferujące szeroki wachlarz możliwości miejscowym konsumentom. Zawieszki na drzwi, jako forma reklamy sprawdzą się doskonale, kiedy konsumenci potrzebują skorzystać z usług, które są blisko usytuowane, stacjonarnie, bez konieczności zamawiania usługi przez Internet, jak przypadku wstawienia nowego okna. W takich momentach konsumenci bardzo często szukają firm usługowych, które znajdują się niedaleko i szybko można skorzystać z oferty.



Zawieszki do drzwi jako forma reklamy lokalnej



Zawieszki reklamowe mogą mieć różne rodzaje krojów i kształtów, w zależności od preferencji i potrzeb. Ich ogromną zaletą na tle zwykłych ulotek jest to, że można swobodnie je zawiesić na drzwiach, a ich kształt przykuwa uwagę odbiorców. Ulotki mogą różnić się między sobą także pod względem rodzaju papieru, z jakiego są wykonane. Jedni preferują papier matowy czy kredowy, inni z kolei decydują się na połyskujący materiał, pokryty papierem wybiórczym czy foliowaniem. Co istotne przy wyborze różnych opcji reklam w postaci zawieszek, można wybrać zadrukowane tylko z jednej strony lub te z treścią dwustronną. Wisząca ulotka reklamowa na drzwiach może prezentować reklamę i przyciągać wzrok tylko zewnętrzną stroną. Dlatego też istnieje możliwość zadrukowania jej pojedynczo, a druga wówczas zostaje pusta. Natomiast ulotkę w formie zawieszki można w każdej chwili zdjąć, wówczas także tylna strona może zawierać odpowiednie grafiki reklamowe oraz treści, które zwrócą uwagę odbiorcy.



Zawieszki do pokojów hotelowych



Zawieszki do drzwi, umieszczane na klamce lub gałce są również bardzo popularne w hotelach. Tego rodzaju oznaczenia są wykonywane z wysokiej jakości, twardszego papieru. Mogą mieć róże kształty i kroje. Natomiast są wykorzystywane przez hotelowych gości, którzy jeśli nie życzą sobie sprzątania wewnątrz pokoju, mogą umieścić stosowną informację na drzwiach. Podobnie jest w przypadku kiedy gość pokoju zamawia sprzątanie, wówczas odpowiednie oznaczenie pozwoli osobie wykonującej czynności porządkowe wykonać swoją pracę. Tego rodzaju zawieszki można wykorzystywać także w innych miejscach publicznych, informując jednocześnie klientów, że konkretna część jest zamknięta lub jest zakaz wstępu na czyjąś posesję. Informacje tego rodzaju przekazane za pomocą zawieszek są dosyć subtelne, jednak w widoczny sposób przekazują odpowiednią treść.



Jaki wybrać papier, gramaturę oraz jego elementy uszlachetniające do zawieszek na drzwi?



Przy wyborze papieru, z którego zostaną wykonane zawieszki, warto zwrócić uwagę także na jego gramaturę. W zależności od potrzeb możemy wydrukować bardzo cienkie ulotki-zawieszki albo takie, których będzie można używać wielokrotnie. W przypadku zawieszek hotelowych, tego rodzaju oznaczenia są używane przez kolejnych klientów. Co więcej, gruby papier, który jest sztywny i elegancki świadczy o wysokim standardzie miejsca. Dlatego też decydując się na zawieszki, warto mieć na względzie szczególnie fakt, do jakich celów będą wykorzystywane. Poza kształtem i gramaturą papieru można wybrać również dodatkowe elementy, jakie będą uszlachetniały zawieszki. Dodatkowa folia, tłoczenie na papierze czy innego rodzaju ozdobniki mogą przykuwać uwagę odbiorców, dlatego warto wziąć pod uwagę tego rodzaju rozwiązania. Ceny wydruku zawieszek będą zróżnicowane pod względem wielu zmiennych elementów, na jakie można postawić przy ich wyborze. Jakość papieru, zadrukowanie z obu stron, format, wszelkie formy uszlachetnienia mają w tej kwestii znaczenie znaczenie. Natomiast im większy nakład, tym ceny za pojedyncze sztuki stają się bardziej atrakcyjne. Dlatego warto rozważyć tego rodzaju formy reklamy lokalnej, ponieważ szybko można dotrzeć do odpowiednich konsumentów.